دانلود نرم افزار اندروید جدید

دانلود نرم افزار جدید اندروید 2016 , دانلود نرم افزار اندروید رایگان , نرم افزار جدید اندروید 4 , نرم افزار جدید اندروید 2015 , نرم افزار جدید کامپیوتر , دانلود نرم افزار اندروید بازار , برنامه جدید چت , بازی جدید اندروید 2016

دانلود نرم افزار اندروید جدید

دانلود نرم افزار جدید اندروید 2016 , دانلود نرم افزار اندروید رایگان , نرم افزار جدید اندروید 4 , نرم افزار جدید اندروید 2015 , نرم افزار جدید کامپیوتر , دانلود نرم افزار اندروید بازار , برنامه جدید چت , بازی جدید اندروید 2016

نرم افزار افزایش کیفیت آهنگ (برای ویندوز) - Sound Normalizer 7.99.8 Windows

دانلود نرم افزار افزایش کیفیت آهنگ برای اندروید,دانلود نرم افزار افزایش کیفیت آهنگ ها,دانلود نرم افزار بالا بردن کیفیت آهنگ,دانلود نرم افزار بالا بردن کیفیت آهنگ برای اندروید,دانلود نرم افزار بالا بردن کیفیت آهنگ اندروید,دانلود نرم افزار برای افزایش کیفیت آهنگ,دانلود بهترین نرم افزار افزایش کیفیت آهنگ,دانلود نرم افزار بالا بردن کیفیت صدای آهنگ,دانلود نرم افزار افزایش کیفیت صدا music volume eq,

دانلود نرم افزار افزایش کیفیت آهنگ (برای ویندوز)

Sound Normalizer 7.99.8 Windows

نرم افزار افزایش کیفیت آهنگ (برای ویندوز) - Sound Normalizer 7.99.8 Windows

  یک آهنگ یا فایل صوتی بی کیفیت دارید؟ نرم افزار Sound Normalizer به شما کمک خواهید کرد تا کیفیت آن را افزایش دهید!

  نرم افزار Sound Normalizer متخصص تعمیر فایل های صوتی است. این نرم افزار میتواند با حذف نویز و افزایش کیفیت فایل صوتی، آن را به سطح مطلوب برساند. اگر یک فایل صوتی قدیمی دارید یا آهنگی را دانلود کرده اید که کیفیت پایینی دارد میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. یا اگر با میکروفن صدای خودتان را ضبط کرده اید و میخواهید کیفیت و شدت صدای آن بالا برود نرم افزار Sound Normalizer به شما کمک خواهد کرد.

  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش فایل های صوتی (برای ویندوز)

دانلود نرم افزار ویرایش فایل های صوتی و تصویری,دانلود نرم افزار ویرایش فایل های صوتی برای اندروید,دانلود نرم افزار ویرایش فایل های صوتی اندروید,دانلود نرم افزار ویرایش فایل های صوتی برای کامپیوتر,دانلود برنامه برش فایل های صوتی برای کامپیوتر,دانلود نرم افزار برش فایل های صوتی,دانلود نرم افزار برش فایل های صوتی برای کامپیوتر,

دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش فایل های صوتی (برای ویندوز)

Adobe Audition CC 2018 v11.0.0.199 Windows

نتیجه تصویری برای ‪Adobe Audition CC 2018 v11.0.0.199 Windows‬‏

نرم افزار Adobe Audition یک ویرایشگر صوتی بسیار حرفه ای و کارآمد میباشد، که با مجموعه ای از قابلیت های کوچک و بزرگ توسط شرکت Adobe ارائه شده است.

از ویژگی های نرم افزار Adobe Audition میتوان به سازگاری با تکنولوژی های جدید در زمینه ضبط صدا، پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی (ورودی و خروجی)، و همچنین پشتیبانی از تمام استانداردهای صدابرداری اشاره کرد. و به همین دلیل است که در بسیاری از استودیوهای صدابرداری از این نرم افزار استفاده میشود.

نرم افزار Adobe Audition سازگاری کاملی با کارت صداهای معمولی و حرفه ای دارد. همچنین سازگاری کامل با دیگر محصولات ادوبی نظیر Premiere Pro و وجود صدها افکت صوتی، جزو مواردی میباشند که برای کاربران حرفه ای بسیار مفید هستند.

  ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار حذف درایور کارت گرافیک (برای ویندوز)

دانلود نرم افزار حذف درایور,دانلود نرم افزار حذف درایور کارت گرافیک,دانلود نرم افزار حذف درایورها,دانلود نرم افزار حذف درایورهای اضافی,دانلود نرم افزار حذف درایورهای نصب شده,دانلود نرم افزار حذف درایو,دانلود نرم افزار حذف کامل درایور,

دانلود نرم افزار حذف درایور کارت گرافیک (برای ویندوز)

Display Driver Uninstaller 17.0.8.2 Windows

نتیجه تصویری برای ‫نرم افزار ویرایش فیلم (برای ویندوز) - MAGIX Video easy HD 6.0.2.132 Windows‬‎

نرم افزار Display Driver Uninstaller میتواند درایور و تمام فایل های مربوط به کارت گرافیک های AMD و nVidia را از ویندوز شما حذف کند، بدون اینکه هیچ اثری از آنها بر روی سیستم باقی بماند. این نرم افزار علاوه بر فایل ها، کلیه قسمت های رجیستری که مربوط به درایور کارت گرافیک هستند را نیز پاکسازی میکند.

  البته بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی نیز میتوان یک درایور را Uninstall کرد (از طریق کنترل پنل و بخش Hardware). اما همیشه ردپاهایی از درایور قبلی باقی میماند. اما نرم افزار Display Driver Uninstaller سیستم شما را به نحوی از درایور کارت گرافیک پاکسازی میکند که گویا از اول هم درایوری نصب نشده است.

  دانلود نرم افزار حذف کامل درایور کارت گرافیک,دانلود نرم افزار حذف کامل درایور گرافیک,دانلود نرم افزار ریکاوری درایو حذف شده,دانلود برنامه حذف درایور کارت گرافیک,دانلود نرم افزار حذف درایور گرافیک,دانلود نرم افزار حذف درایور ها,

نرم افزار ویرایش عکس (برای ویندوز فون) - KVADPhoto+ Pro 3.4.0.34 Windows Phone

نرم افزار ویرایش عکس ویندوز,نرم افزار ویرایش عکس ویندوز 10,نرم افزار ویرایش عکس ویندوز 7,نرم افزار ویرایش عکس ویندوز 8,نرم افزار ویرایش عکس ویندوز فون,نرم افزار ویرایش عکس ویندوز 8 1,نرم افزار ویرایش عکس برای ویندوز,دانلود نرم افزار ویرایش عکس ویندوز,بهترین نرم افزار ویرایش عکس ویندوز,دانلود نرم افزار ویرایش عکس ویندوز 7,نرم افزار ویرایش عکس حرفه ای ویندوز,دانلود نرم افزار ویرایش عکس ویندوز xp,دانلود نرم افزار ویرایش عکس برای ویندوز ایکس پی,دانلود نرم افزار ویرایش عکس برای ویندوز xp,دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش عکس ویندوز,

دانلود نرم افزار ویرایش عکس (برای ویندوز فون)

KVADPhoto+ Pro 3.4.0.34 Windows Phone

نتیجه تصویری برای ‪KVADPhoto+ Pro 3.4.0.34 Windows Phone‬‏

اگر صاحب موبایل ویندوز فون هستید، نرم‌افزار قرار داده شده در این مطلب را از دست ندهید.

"KVADPhoto+ Pro" از جمله نرم‌افزار های ویرایش و پردازش همه جانبه عکس برای ویندوز فون می‌باشد.
به کمک این نرم‌افزار می‌توانید عکس‌های خود را ویرایش کرده و به آن‌ها فیلتر‌ها و افکت‌های زیبا اضافه کنید. ابزار‌هایی در این نرم‌افزار وجود دارد که می‌تواند شاهکاری از تصاویر موجود گالری گوشی به وجود آورد.
در KVADPhoto+ Pro طیف گسترده‌ای از فیلتر‌ها، افکت‌ها، فونت‌های مختلف، فریم‌های زیبا و... قرار دارد.
 
ادامه مطلب ...

آموزش رفع مشکلات ویندوز با نرم افزار Windows Repair

آموزش رفع مشکلات ویندوز 7,آموزش رفع مشکلات ویندوز 8,آموزش رفع مشکل ویندوز7,آموزش رفع مشکل صدا در ویندوز 7,آموزش رفع مشکل بوت نشدن ویندوز7,آموزش رفع مشکل genuine در ویندوز 7 همه ورژنها,آموزش رفع مشکل زیرنویس در ویندوز 8,آموزش رفع مشکل زیرنویس در ویندوز 10,اموزش رفع مشکل نشناختن تبلت توسط ویندوز,آموزش رفع مشکل بوت نشدن ویندوز 7,

آموزش رفع مشکلات ویندوز با نرم افزار Windows Repair

نتیجه تصویری برای ‪Windows Repair‬‏

 

نرم افزار Windows Repair یک نرم افزار فوق العاده کاربردی برای ویندوز می باشد که تقریبا می توان گفت بیشتر مشکلات ویندوزی را رفع می کند. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار مشکلات ویندوزی از جمله کند شدن سرعت، نادرست عملکردن برخی ویژگی ها و ... را خیلی راحت رفع کنید. در هنگام اجرای ویندوز، ممکن است برخی از نرم افزار ها که نیازی به آنها ندارید، در حال اجرا باشند، و همین امر باعث می شود که سرعت ویندوز شما کاهش پیدا کند، این نرم افزار خیلی سریع بدافزار ها و نرم افزار های درحال اجرا را شناسایی می کند و در صورت تمایل می توانید آنها را متوقف کنید.

    ادامه مطلب ...

ساندویچ پانل چیست؟

شاید شما هم کلمه ی ساندویچ پانل به گوشتان خورده باشد و این سوال برایتان پیش آمده که ساندویچ پانل چیست ؟ در این مقاله ای اشاره ای می کنیم به ساندویچ پانل و انواع آن که شرکت ماموت گروپ به عنوان یک شرکت خصوصی در زمینه تولید و نصب ساندویچ پانل آماده ارائه خدمت به هموطنان می باشد .

ساندویچ پانل چیست

ساندویچ پانل کمپوزیت آلومینیوم (ACP) همچنین مصالح کامپوزیتی آلومینیومی از ترکیبات سبک و مرکبی تشکیل شده‌است که از دو طرف به دو لایه محدود شده‌است و در میان آن یک لایه عایق قرار دارد این عایق نرم و انعطاف‌پذیر است. ساندویچ پانل‌ها از موادی مانند پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می‌شوند ،نمونه ای از ورق کامپوزیت است قدرت و سبک این تکنولوژی باعث محبوبیت و گسترش آن می شود .

 

مزایای استفاده ساندویچ پانل

نوعی از مصالح ساختمانی نوین بوده که از چند لایه مرکب ساخته شده است. مزایای فراوان آن نسبت به مصالح سنتی سبب محبوبیت کاربرد این نوع برای پوشش دیوار و سقف انواع ساختمان ها شده است.

عایق حرارتی، برودتی، رطوبتی و صوتی
مقاوم بودن در برابر زلزله
صرفه جویی در هزینه

ضخامت و نوع آن بر اساس نوع کاربرد آن متفاوت است.برخی از موارد پر کاربرد عبارتند از جمله :

ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری برای پوشش دیوار و سقف های کارخانجات و ساختمان های صنعتی
ساختمان های مسکونی و ویلایی
اتاق پیش ساخته و اضافه بنا در محوطه، تراس و پشت بام
ساخت انواع سوله و انبار

 

پلی کربنات

پلی کربنات ماده ای سـبک وزن اسـت که در صـنعت ســــاختمان به منظور کاهش هزینه مورد اسـتفاده قرار می گیرد. پلی کربنات به شکل تک لایه موجدار و یا به صورت دو یا سه جداره استفاده میشود. انعطاف پذیری، شعاع خمش بالا، شفافیت، مقاومت بالا در برابر ضربات از جمله تگرگ، اشتعال پذیری کمتر و از همه مهمتر کاهش اتلاف انرژی از طریق این ورقها از ویژگی های این محصول می باشد.

انواع پلی کربنات :

پلی کربنات سقفی

پلی کربنات سقفی جهت پوشش سقف مکان هایی از جمله حیاط خلوت، نورگیر سوله، گلخانه ها، پوشش سقف استخر و سقف پارکینگ اتومبیل به کار می رود. مقاومت بالای این ورق ها تا حدی بوده که از آنها به عنوان ورق های نشکن نیز نام برده می شود.

 

پلی کربنات دیواری

پلی کربنات دیواری علاوه بر وزن کم و ثبات رنگ دارای مقاومت بسیار بالا می باشد که در هنگام بروز حوادث طبیعی مانند زلزله، خطرات ناشی از آن را به حداقل می رساند. استفاده و نصب ورق ها بسیار آسان است. ضخامت بالای ان ها باعث مقاومت در برابر اصابت گلوله نیز می باشد .

اسکلت‌ فلزی

اسکلت‌ فلزی هر ساختمان ترکیبی از اعضای جدا از هم است که این اعضا باید به طریق مناسبی به یکدیگر متصل شوند در واقع اتصالات در ساختمان‌ اسکلت فلزی شامل اتصالات مختلف است (نظیر تیر به ستون و ستون به فونداسیون و سایر اجزا به یکدیگر) اتصالات شامل عناصر اتصال دهنده (ورق‌ها، قطعات تقویتی، ورق‌های اتصال در گره، نبشی‌ها ولچک‌های اتصال) اطلاق می‌شود. ابعاد اتصال اسکلت‌فلزی باید طوری طراحی شود که تنش موجود محاسبه شده بر مبنای تحلیل سازه برای بارهای موثر و درصدی از مقاومت اعضای متصل شونده از تنش مجاز مورد نظر کم‌تر گردد.